środa, 21 marca 2012

Bezczelna i arogancka?

Na jednym z portali ogłoszeniowych natknęłam się na pracę dla fotografa "bez doświadczenia". Zdziwiło mnie to i postanowiłam napisać. Wysłałam kilka zdjęć. W odpowiedzi dostałam, że mam fuchę jak w banku jeśli tylko... zapiszę się na warsztaty owej agencji.
Świetna metoda, co za oszustwo... Porządne szkoły fotografii tak nie robią. Jedynie osoby chcące wyłudzić pieniądze najmniejszą linią oporu i obietnicami. Ilu się na to nabierze....
Po wyrażeniu swojego zdania zostałam okrzyknięta jako bezczelna i mój rozmówca nie miał odwagi mi nawet odpisać. Precz z takimi ludźmi!

Tymczasem od tej bezczelnej sesja Kamila ;)
Jak na pierwszą sesje uważam to za ciekawy efekt, kolejna już w planach ;)
A wszystkich chłopaków i mężczyzn namawiam do brania przykładu! Robienie sobie zdjęć nie jest ani trochę "pedalskie". Tłumaczą się tak tylko ludzie bez odwagi.

 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz